Back to SCHOOL

A je to tu zas. Konec léta. Za dva dny jdeme zpátky do školy. V mém případě už do maturitního ročníku. A to je neskutečně naprd. Jelikož ale to, že nám opět začne každodenní vstávání před šestou ráno nezměníme, můžeme si aspoň návrat do školy co nejvíce zpříjemnit. Níže naleznete pár tipů, jak nepropadnout depresi už v prvních dnech.

Jděte nakupovat
Do obchodů už konečně dorazila podzimní móda. Huňaté svetříky, měkké šály, značkové kabátky, rozkošné kotníkové botky. Důvod proč miluju podzim (teda krom Pumpkin Spice Latte ze Starbucksu). Vyrazte do obchodu a přiberte ještě nový batůžek. Uvidíte, že v novém oblečení se vám v pondělí půjde do školy mnohem lépe. Nebudete se totiž moct dočkat, až se v novém oblečení ukážete.

TIP: Skočte ještě do papírnictví. Další skvělá věc na návratu do školy v září je mít pouzdro plné nových propisek a zvýrazňovačů.

TIP 2: Přikládám pár outfitů jako inspiraci.

Choďte spát dřív
Přes prázdniny jsme si všichni převrátili režim. Do noci koukáme na Netflix a ráno jsme rádi, jak vstaneme před desátou. A pak, když máme začít chodit spát v deset večer, neusneme. Ve škole jsme pak hned z kraje září unavení a vyčerpaní a nemáme páru, jak takhle přežijeme dalších 10 měsíců.
Naštěstí máme ještě dva dny prázdnin a první týden třídnických hodin na to, abychom začali chodit spát dřív. Režim se nám vrátí do normálu a až příjde na řadu učení a testy, budem hezky odpočatí a všechno nám půjde líp.

Nepřehánějte to hned s učením
Pokud se hned budete snažit navázat tam, kde jste v červnu s učením skončili, neuspějete. Poslední dva měsíce náš mozek lenošil. Největší náš problém byl, co si dát na oběd a co večer podniknout. Na našprtání se nazpaměť obrovské množství informací už nejsme zvyklí. Platí tady to samé co pro cvičení. Nemůžete hned začít s 15kg činkami, když jste dva měsíce necvičili. Začněte s učením pomalu. Na dobré známky máme fůru času.

Nestresujte se
A poslední důležitý krok. Hlavně se nestresujte! Dlouhodobý stres ničemu nepomůže. Akorát vám způsobí bolesti hlavy a břicha, rozhodně vám ve škole nepomůže. Pokud nevíte, jak se stresu zbavit, zkuste si po škole zajít zaběhat, zacvičit si jógu, dát si teplou vanu, nebo se podívat na svůj oblíbený seriál. Cokoliv, u čeho je vám dobře, uvolníte se a nepřemýšlíte nad školou.

A pokud pořád vzdycháte, že se vám do školy nechce, pamatujte, že škola je údajně nejlepší a nejlehčí část našeho života.
Tak si to ještě užijme.
S láskou,
Ani

2 Comments

  1. Pepa
    1. 9. 2018

    Ahoj, blog máš supr, moc pěkně se to čte. Jenom jedna rada; mozek opravdu není z 60% sval 🙂

    Odpovědět
    1. ani.buchtikova
      1. 9. 2018

      Ahoj, děkuji moc, to jsem ráda 🙂
      Jejdaa, já si to spletla s tukem 😀
      Spravím, díky!

      Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *